Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ΞΗΜΕΡΩΣΕ




Ξημέρωσε...Επίσημα,χωρίς αναστολή.

36 σχόλια:

  1. Καλώς τη, καλώς τη, καλώς τη!!!!

    Πρώτο σχόλιο;;; :)

    Πολύ χαίρομαι με την επιστροφή σου, ότι και αν σημαίνει το ποστ.. εγώ το παίρνω "θετικό", το κάθε ξημέρωμα για καλό είναι.. Κάθε μέρα μια νέα αρχή, κάθε μέρα το φως του ήλιου μας επαναπροσδιορίζει τις στιγμές, μας δίνει μια νέα έμφαση.. Υγεία να έχουμε να ζούμε τις ομορφιές της απλότητας της ζωής που παντού τριγύρω συνυπάρχουν μαζί μας.. Υγεία πάνω από όλα και όλα τα άλλα θα τα καταφέρουμε..

    Όλγα .. χαίρομαι που σε διαβάζω!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!

    Η Όλγα μας η "carpe diem μας"!!!!

    Όμορφα και δυνατά, ξημέρωσε εδώ!

    Δεν θα σου πω πολλά, μόνο ότι μας έλειψες πολύ πολύ:)
    Για τώρα, μια μεγάλη αγκαλιά!

    καλώς μας ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλγα μου.. θα μπορούσα να σου πω πολλά αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να διαχειριστώ αυτά που νιώθω επιτυχώς.. μόνο ότι σε περιμένω από τότε... και να που ήρθες..
    Καλώς μας ήρθες λοιπόν
    Φιλί γλυκό και μια πολύ αληθινή αγκαλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φρεσκότατη !!!
    άνοιξη μες τον χειμώνα ...?

    την καλησπέρα μου
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mια μεγάλη αγκαλιά και από το γατί. Επιτέλους ξημέρωσε, εδώ, στα όμορφα και στα λιγότερο όμορφα, μαζί! Υπάρχουν άνθρωποι πίσω από τις οθόνες, μην το ξεχνάμε.

    Καλώς σε ξαναβρίσκουμε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την καλημέρα μου στο
    ομορφο ξημέρωμά σου

    και μια αγκαλιά τόοοοση
    σα θάλασσα για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ που είμαι δίπλα το έμαθα τελευταία. Last but not least όμως, με σκωτσέζικη προφορά. Καλωσήλθες και να θυμάσαι τις κατευθυντήριες οδηγίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ευχάριστη έκπληξη! Καλωσόρισες και πάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και πάνω που άκουγα εκείνη την εκπομπή με την επιστολή σου στον κύριο Προκόπη Δούκα!
    Πολύ χαίρομαι.
    Καλώς βρισκόμαστε και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήρθα να γνωρίσω την φίλη αγαπημένων μου φίλων...δεν σε είχα γνωρίσει "τότε" αφού είμαι σχετικά νέα blogger...
    Ξημερώνει με την ανατολή του Ήλιου και μέσα στις καρδιές μας...πόσο αισιόδοξο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αγαπημένη Μargo με έστειλε και βρήκα εδώ όλη την καλή παρέα.
    Ευτυχώς πάντα υπάρχει ανατολή.

    Χαιρετώ σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Roadartist... Καλώς σε βρίσκω, καλώς σε βρίσκω, καλώς σε βρίσκω.Μου έλειψε η ματιά σου στα πράγματα. Μου έλειψαν τα post σου!!!Τόσα πολλά πράγματα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα...Σαν να πέρασε ανεμοστρόβιλος και τα σάρωσε όλα.Ολα; Υπάρχει άραγε ανεμοστρόβιλος που μπορεί να σαρώσει την ψυχή μας αν σταθούμε ο ένας ασπίδα δίπλα στον άλλο, αν συντονίσουμε τα βήματα μας, αν ξαναγίνουμε κοινωνία του εμείς και όχι μόνο του εγώ;...Το ξημέρωμα... το'νιωσες..ήταν αμφίθυμο, δικαίωμα μαζί και υποχρέωση.Θέλω να πω ..το να πεις καλημέρα στις μέρες είναι συνειδητή επιλογή. Εχει τόσους λόγους πια κανείς για να ισχυριστεί το αντίθετο, να γυρίσει την πλάτη στη ζωή.
    Χάρηκα πολύ, συγκινήθηκα που ήσουν για μια ακόμη φορά εδώ.Να είσαι καλά, να είσαι πολύ πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αστρια μου, γλυκειά μεγαλόψυχη Αστρια.
    Σε πεθύμησα!!!Με κάνεις και ντρέπομαι με όλα αυτά τα επιφωνήματα..Μέχρι εδώ ακούστηκαν..Αλλά από την άλλη..τι γλυκό που είναι να αγαπάς και να σε αγαπούν!!Σε πεθύμησα, στο είπα;Πολλά πολλά φιλιά, σου στέλνω πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Margo, Μαράκι, μαρία μου. Σε παρακολουθώ στενά από μακρυά όλον αυτό τον καρό. Βλέπω τις ζωγραφιές σου, διαβάζω τα λόγια σου και όταν θυμάμαι τα μάτια σου μου φαίνεται τόσο φυσικό.Που δημιουργείς τόση ομορφιά...αυτό εννοώ.Δεν μπορούσα να μιλήσω γι' αυτό χάθηκα, εννοώ ..ένα αίσθημα ασφυξίας μου στερούσε τη φωνή.Με τον καιρό κατάλαβα πως δεν έχουμε άλλη επιλογή από τη ζωή.Οχι την επιβίωση απλώς..αλλά τη ζωή.Θα το παλέψουμε λοιπόν, με πείσμα και πάθος και φόβο μαζί.Θα ήθελα τόσο να πιούμε έναν καφέ μαζί..Κάποια στιγμή...όποτε.
    Σου στέλνω μια μεγάλη διαδικτυακή αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Maya!!Ο τρόπος που εκφράζεσαι, που υφαίνεις με λέξεις τις στιγμές, με είχε συγκινήσει εξαρχής.Εχω ζηλέψει πολύ συχνά με την καλή έννοια τα γραπτά σου.
    Φρεσκότατη...Ισως. Ισως πάλι όχι..Ηθελα μόνο να εκφράσω με λόγια μια αίσθηση...αυτήν του αμετάκλητου, του μη αμφισβητήσιμου..που έχουν τα πρώτα σκιρτήματα της μέρας, όταν το φως γλιστάει αθόρυβα μέσα από τις γρίλλιες...Αυτό το χωρίς αναστολή της ζωής που δεν μεταβιβάζει στιγμές, δεν δανείζει χρόνο, δεν ζητάει αναδρομικά.Μόνο τώρα μας θέλει, σήμερα κι αν όχι σήμερα ... πότε;Ποτέ;Να είσαι καλά Maya.Καλώς σε ξαναβρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μaximus!Υπάρχουν άνθρωποι από πίσω, υπάρχουμε εμείς!!Και εμείς δεν θα τα παρατήσουμε, σωστά;
    Καλώς σε βρήκα μαυρούλι γατί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Logia..Την καλησπέρα μου.Την πολύ θερμή μου καλησπέρα.Και μια αγκαλιά μεγάλη σαν την θάλασσα και από μένα. Και πολλά πολλά φιλιά. Τόσοι που είμαστε...είναι χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία Δρίμη!!
    Θα σταθώ στο ύψος των συμβουλών σου, το υπόσχομαι, να κοίτα φιλάω σταυρό!!Κι αν λίγο ξεφύγω καμιά φορά θάναι γιατί μ' αρέσει πολύ να σ' ακούω να μου λες...από τις παρακαμπτήριες;Μα γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Χαίρομαι που σε γνωρίζω.Καλώς ήρθες στη γωνιά μου.Ξημερώνει για όλους μαζί νομίζω...και νυχτώνει με την ίδια αίσθηση δικαίου για όλους.Απλώς κάποιοι αυτό δεν το αντιλαμβάνονται παρά μόνο λίγο πρίν το τέλος.Σε ευχαριστώ ...για το πέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εpikuros
    Σε γνώρισα με ένα φεύγω σου,είσαι πάλι εδώ στο έρχομαι το δικό μου.Πάντα νιώθω ιδιαίτερη χαρά όταν σε νιώθω εδώ.
    Δεν ξέρω σε πια εκπομπή αναφέρεσαι..Κατάλαβα για πιο κείμενο μιλάς αλλά..Είσαι καλά;Ελπίζω να προλαβαίνουμε που και που να τα λέμε.Καλό σου βράδυ και καλό ΞΗΜΕΡΩΜΑ σε όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αιναφετς!!!Τι απόκοσμο άκουσμα που έχεις.Καλώς ήρθες!!Καλώς σε βρίσκω!!Ελπίζω να μην απογοητευθείς..Να μπορούσα να σε κεράσω κάτι για το καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Thalassenia
    Καλώς ήρθες!!Η Margo...μάλαμα ψυχή!!Ανατολές και ξημερώματα...οι φρουροί της ψυχής μας..Καλώς ήρθες και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. :))))
    σευχαριστώ και γω για το καλοσώρισμα μου !

    είπα φρέσκια γιατί χάρηκα που σε είδα πάλι εδώ,
    και μάρεσε η αλλαγή του blog !

    και θεωρώ κάθε έναρξη, άνοιξη. :)

    μπορεί να μην το νοιώθεις έντονα
    αλλά και μόνο που ξανάρθες,είναι μια αισιόδοξη αλλαγή !

    πολλοί μας ανοίξαμε τα blogs ma για να μπορούμε να εκφραστούμε για κάποια πράματα .
    είναι ανάγκη αυτό .
    όταν κάποιος 'φεύγει', ελπίζω πάντα νάναι για΄τι ΖΕΙ περισσότερο και δεν το χρειάζεται πια .
    όμως κάπου πίσω στο μυαλό μου αναρωτιέμαι αν είναι όντως ΚΑΛΥΤΕΡΑ ή ζορίζεται πιο σοβαρά .

    αυτο που λες για το ΤΩΡΑ, είναι η πιο μεγάλη φιλοσοφία ζωής
    που μόνο με στίψιμο καταλαβαίνουμε την αξία της ...

    δεν είναι δανεικός ο χρόνος .
    είναι αυστηρός και ολόκληρος .
    να τον ρουφάμε λέω εγώ !

    πολύ καλημέρα μας
    χχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όλγα καλημέρα.
    Σου αφήνω την διεύθυνση της εκπομπής που σου ανέφερα.
    http://www.divshare.com/download/10549083-0f6
    Οι εναλλαγές αυτές, είναι η ζωή.
    Σ' ευχαριστώ για την επικοινωνία.
    Καλή δύναμη για την συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλως ηλθες Ολγα και παλι..ελλειψει χρονου δεν μπορεσα να σου αφησω το καλωσορισμα μου στην ωρα του.
    Παντως η επιστροφη σου ειναι απο τις ωραιες ειδησεις στη μπλογκοσφαιρα μας..

    Εδω θα ειμαστε να σε διαβαζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς σε ξανά!

    χαρά μας να σε έχουμε πάλι κοντά μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ώστε η Όλγα Ιορδανίδου είναι η Όλγα Carpe diem !!
    Και ξαναγύρισε ! Μόλις τώρα το έμαθα από το ιστολόγιο της Margo.

    Ένα μόνο μπορώ να πω, Όλγα μου, μου έλειψες. Εκλαμβάνω λοιπόν την επιστροφή σου ως δώρο για τα γενέθλιά μου (14 Νοεμβρίου). Κι αν το ήξερα εγκαίρως, θα σου είχα αφιερώσει το ποίημά μου «το κόκκινο μπαλόνι» που ανάρτησα στο facebook. Μη μας ξαναφύγεις πια ... (κατά Σωτηρία Μπέλλου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλωςηρθες και παλι στη γειτονια μας.Να εισαι παντα καλα και καλη αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όλγα μου,χαίρομαι ειλικρινά που ξαναείσαι εδώ.
    Καιν το "ξημέρωμα" σημαίνει κάτι καλό, τότε να ξημερώσει όσο πιο λαμπερά γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή